Motivational Events – Scandinavia

 

ERFARING

 

Medarbejdere
ICS har 35 erfarne medarbejdere, der kan sit kram. Nogle har været med os i mange år og andre er kommet til med et frisk pust. Vi har samtidig et stort net af kvalitetssikrede leverandører. Tilsammen kan vi sikre høj kvalitet, professionalisme og leveringssikkerhed til dit arrangement.
 
Netværk
ICS er med i bl.a. Danmarks Rejsebureau Forening, destinationsnetværk i mange nordiske byer, internationale foreninger som IAPCO, ICCA, WPCOA og MPI, der giver ICS en uvurderlig international indsigt, uddannelse og netværk, der sikrer konstant opdatering af de seneste trends.
 
Økonomi
ICS har en stærk økonomi og har en AAA rating fra Bisnode.
 
Forsikring
ICS har to forsikringer vi altid inkludere i alle vores arrangementer: en ansvarsforsikring gennem Tryg og en eventforsikring gennem Europæiske. Ved meget store arrangementer anbefaler vi også en ekstra forsikring gennem Hiscox.
 
Registreringssystem
ICS har et af verdens bedste registreringssystemer, der kan håndtere mange arrangementer på én gang. Systemet har indbygget apps samt sms-løsninger. Det er meget brugervenligt og kan nemt skræddersyes, så det passer til dit arrangement. Dette system er inkluderet i større events.
 
Sprog
ICS har mange medarbejdere med sprogtalenter og vi har en bred kulturel baggrund, der gør os godt rustet til at lave internationale opgaver.
 
Sociale medier
ICS har sine egne IT og social medie ansvarlige, der sikrer kommunikation på alle niveauer, afhængig af deltagernes profil.
 
Kreativitet
ICS kreative chef og hans kollegaer sikrer innovation fra start til slut, og synergi gennem hele konceptet. Virksomhedens målsætning bliver altid tænkt med ind i konceptet og alt bliver skræddersyet til den enkelte virksomhed. Derudover kan vi trække på vores store erfaring på området, og har derfor en god idé om hvad der fungerer og hvad der ikke gør.
 
Logistik
ICS har styr på logistikken og har håndteret arrangementer op til 16.000 deltagere. Vi har bl.a. lavet et arrangement på 8.000 personer på mindre end 3 uger for en kunde i tidsnød. Vi er derfor godt klædt på til at hjælpe dig med både store som små arrangementer.

 

DINE FORDELE

 

• Fordelagtige kunderabatter
• Leveringssikkerhed med 35 egne medarbejdere
• Åbenhed om budgetter - fast pris eller timepris
• Eget kreativt team med stor erfaring i virksomhedskulturer
• Skræddersyede oplæg
• Unikt registreringssystem med apps, der brandes til dit behov - uden ekstra omkostninger
• Bordplan og transportlogistik - kan styres af systemet
• Stor erfaring i administration af hoteller og fly
• Garanti for kvalitet og gennemførsel
• Mulighed for at købe delelementer eller hele pakken

 

DIT UDBYTTE

 

• Unikt event
• Stor medarbejder/kundetilfredshed
• Omkostningseffektivt event
• Leveringssikkerhed
• Tidsbesparelse
• Synergi i arrangementet med virksomhedens værdier
• Oplevelsesbaseret kommunikation
• Langtidsinvestering
• Et dedikeret og erfarent team som sparringspartner
• Du kan holde fokus på dine kerneopgaver
• Garanti for bedste priser
• Sikret momsoptimering
• Adgang til den nyeste teknologi
• Bæredygtighed tænkt ind i samtlige elementer
• CSR integration